УВАГА!!! КАРАНТИННІ ОБМЕЖЕННЯ – АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ НАДАЮТЬСЯ В ОНЛАЙН РЕЖИМІ
Наказом Головного управління ДПС у Київській області від 22.03.2021 № 382 визначено умови організації роботи Центрів обслуговування платників (ЦОП) ГУ ДПС у Київській області в період дії обмежувальних противоепідемічних заходів в зв’язку з встановленням «червоного» рівня епідемічних показників на території Київської області.
Зокрема, цим наказом затверджено призупинення роботи ЦОП на період перебування відповідної території (міста/району) в «червоній» зоні або у разі підтвердженого випадку захворювання на COVID- 19 працівника в
приміщенні ЦОП.
Під час призупинення роботи ЦОП адміністративні послуги надаються виключно в онлайн-режимі.
В зв’язку з вищезазначеним, з 24 березня 2021 послуги в Центрі обслуговування платників Броварської ДПІ надаються виключно в онлайн-режимі використовуючи можливості сервісу «Електронний кабінет».
Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua.
Кореспонденцію та звітність можна також надіслати поштою на адресу Броварської ДПІ(вул. Київська буд.286, м. Бровари, 07400) з повідомленням про вручення та з описом вкладення.
У разі крайньої необхідності, адміністративні послуги можуть бути надані за попереднім записом за телефонами:
модератор ЦОП - (04594) 7-20-90;
щодо отримання картки платника податків - (04594) 4-12-01;
щодо отримання витягів з реєстру платників
єдиного податку (фізичних осіб) - (063)115-22-70.
Вхідна кореспонденція приймається також через «скриньки», встановлені при вході до ЦОП Броварської ДПІ.
У разі зміни епідемічних показників, робота ЦОПу буде поновлена.
Броварська ДПІ ГУ ДПС у Київській області