Калитянська громада

Київська область, Броварський район

“ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО” З 2022 РОКУ ПОВНІСТЮ ВІДМОВЛЯЄТЬСЯ ВІД СЕРЕДНІХ ПОТОЧНИХ РЕМОНТІВ ДОРІГ

Дата: 18.06.2021 15:00
Кількість переглядів: 250

З 2022 року, коли починає діяти ДСТУ 8747, Укравтодор у всіх нових дорожніх проєктах відмовиться від поточного середнього ремонту на користь капітального ремонту. Про це повідомляється на сторінці установи у Facebook.

Таким чином, встановлюється лише 2 види ремонтів: капітальний і поточний. В Укравтодорі зауважили, що ті об’єкти, на яких вже розпочаті роботи, будуть закінчуватися у рамках поточного середнього ремонту.

Мережа доріг, частка якої будувалася ще у радянські часи, потребує відновлення, пояснили в Укравтодорі. Проте, з 2008 року, коли змінилися будівельні норми, капітальний ремонт майже не використовувався на дорогах. Замість нього широко застосовувався поточний середній ремонт: в рамках такого типу робіт укріплення основи не є обов’язковим, на відміну від капітального ремонту.

З 2020 року Укравтодор посилив контроль за об’єктами поточного середнього ремонту. Усі дорожні проєкти програми Президента Володимира Зеленського «Велике будівництво» є максимально наближеними до рівня капітального ремонту. Так, кожен проєкт поточного середнього ремонту проходить Секцію 5 Науково-технічної ради ДП «ДерждорНДІ», яку раніше проходили лише проєкти будівництва, реконструкції чи капітального ремонту.

Дослідження CoST Ukraine підтверджує необхідність відмови від практики середнього поточного ремонту, розповіли в Укравтодорі. Навесні експерти провели обстеження відремонтованих доріг державного значення, у рамках якого були виявлені пошкодження на об’єктах, котрі не так давно були здані у експлуатацію, або ремонт на яких триває.

Служби автомобільних доріг зобов’язали підрядників ліквідувати за свій кошт виявлені дефекти, а якщо ділянка ще не здана у експлуатацію — терміново виправити виявлені недоліки. Переважна більшість об’єктів, де виявлено дефекти, оновлювались за старими проєктами поточного середнього ремонту, де не передбачалось ані укріплення дорожньої основи, ані посилення несної здатності дороги в цілому, зазначили в агентстві.

«Укравтодор і далі наполягатиме на реформуванні системи ціноутворення та контролі якості. Адже лише після всебічного функціонування всіх ланок організації дорожнього виробництва Україна зможе досягти максимального ефекту у вигляді доріг європейської якості», – підкреслили в держустанові.

Як раніше заявив заступник голови Офісу Президента, координатор «Великого будівництва» Кирило Тимошенко, до кінця 2023 року планується відновити всю мережу загальнодержавних доріг, за яку відповідає Укравтодор.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь