Калитянська громада

Київська область, Броварський район

Які послуги Міністерства юстиції громадяни можуть отримати онлайн?

Дата: 10.12.2018 14:00
Кількість переглядів: 557

 

  1. Доступ до державних реєстрів:
  • Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за допомогою якого можна:
  • отримати відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно
  • перевірити документ, виданий Державним реєстром речових прав на нерухоме майно
  • попередньо подати заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень
  • отримати інформацію про стан розгляду заяви (запиту)
  • поставити об’єкт нерухомого майна на контроль

 

  • Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, який дозволяє:
  • отримати чи перевірити наявну інформаційну довідку

 

  • Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завдяки якому можна:
  • безкоштовно отримати відомості онлайн
  • отримати електронну виписку (довідку, витяг)
  • отримати відповідь на запит
  • подати заяву для проведення державної реєстрації

 

  • Реєстру громадських обєднань
  • Державного реєстру друкованих ЗМІ та інформаційних агенств як суб’єктів інформаційної діяльності
  • Єдиного реєстру громадських формувань
  • Єдиного реєстру арбітражних керуючих
  • Єдиної бази даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень
  • Єдиного державного реєстру судових рішень
  • Єдиного реєстру апостилів
  • Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення
  • Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України "Про очищення влади"
  • Єдиного реєстру нотаріусів

 

  1. Доступ до веб-порталу звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, через який Ви можете:
  • подати заяву онлайн
  • записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час
  • задати питання в режимі онлайн та отримати відповіді від фахівців

 

  1. Запис на прийом до керівника державної установи в режимі відеоконференції

 

  1. Доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (ЄДР), за допомогою якого у Вас є можливість:
  • безкоштовно отримати відомості з автоматизованої системи збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації
  • отримати відомості з ЄДР у вигляді виписки, витягу або довідки
  • отримати відповідь на запит
  • оформити та подати електронні документи, які в подальшому направляються державному реєстратору

 

  1. Отримання інформації про діяльність арбітражних керуючих

 

  1. Доступ до послуг електронного суду:
  • сплата судового збору онлайн
  • отримання інформації щодо стадії розгляду судової справи
  • доступ до Єдиного державного реєстру судових рішень
  • отримання процесуальних документів в електронному вигляді
  • надсилання судових повісток шляхом SMS-повідомлень
  • вільний доступ до відомостей у справах про банкрутство

 

  1. Замовлення електронного цифрового підпису

 

Електронні сервіси доступні за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/

Контактний телефон: 0-800-50-85-84 (дзвінки в межах України безкоштовні)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь