Карантин не є перешкодою для продовження спілкування із клієнтами служби зайнятості!
Щоденно фахівці відділу активної підтримки безробітних Броварського МРЦЗ підтримують зв'язок з клієнтами як у телефонному режимі так і за допомогою он-лайн ресурсів, таким чином надаючи допомогу у складанні резюме, знайомлять учасників з основними послугами, які надає служба зайнятості ( у тому числі і в умовах карантину), перевагами легальної зайнятості, ризиками нелегальної трудової міграції. Окрему увагу було приділено електронним сервісам ДСЗ («Електронний кабінет шукача роботи», «Профорієнтаційна платформа», «Освітній портал» та різноманітним освітнім онлайн-курсам ( Prometeus, LingvaSkills, Coursera, «Дія. Ціфрова освіта», та інші).
?Освітній портал ДСЗ https://skills.dcz.gov.ua/
? Дія. Цифорова освіта https://osvita.diia.gov.ua/
?Прометеус https://prometheus.org.ua/
? Cursera https://www.coursera.org/
Якщо Ви хочете здобути нові знання та розвинути сучасні уміння для розвитку кар'єри, зверніть увагу на міжнародну платформу Courséra, яка відкрила через служби зайнятості безкоштовний доступ до своїх освітніх програм для зареєстрованих безробітних та надає можливість доступу до безкоштовних освітніх програм.
Спочатку карантину Броварським міськрайонним центром зайнятості було проведено 24 інформаційних вебінара на теми: «Особливості відвідування служби зайнятості під час карантину», «Сучасні інструменти професійної орієнтації», «Складання резюме», в яких прийняло участь 143 особи, та більше 800 осіб отримали індивідуальну інформацію в телефонному режимі .
Заплановано проведення вебінарів на теми: “Відеорезюме - інноваційний інструмент пошуку роботи” та «Готуємося до відкриття власної справи».
За додатковою інформацією звертайтесь до відділу активної підтримки безробітних за телефоном (04594) 6-64-21