Калитянська громада

Київська область, Броварський район

Вакансії у Виконавчому комітеті Калитянської селищної ради

Дата: 12.06.2023 10:41
Кількість переглядів: 295

 

  1. Начальник відділу містобудування, архітектури, земельних ресурсів та екології

Кваліфікаційні вимоги

- Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста (напрямок – будівництво, архітектура); вільне володіння державною мовою.

- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

Основні завдання

-Здійснювати керівництво діяльністю працівників відділу; планування роботи відділу.

-Забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування, архітектури, земельних та екологічних відносин на території Калитянської селищної територіальної громад.

-Здійснює підготовку документів до проведення та проведення земельних торгів для продажу земельних ділянок та набуття прав користування ними(оренди, суперфіцію, емфітевзису).

-Розробляє проекти розпоряджень селищного голови, проекти рішень Калитянської селищної ради та її виконавчого комітету.

-Готує інформаційні та аналітичні матеріали; готує та бере участь у підготовці проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів робочих груп у межах своїх повноважень.

озглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян та депутатів.

-Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів, містобудівної документації, топографо-геодезичних матеріалів; готує рішення щодо планування територій на місцевому рівні.

-Організовує реєстрацію, збереження, систематизацію топографо-геодезичних та інженерно-геологічних матеріалів; сприяє розробленню, проведенню експертизи містобудівної документації населених пунктів громади; оформляє паспорт прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.

-Розглядає заяви та розробляє проекти рішень щодо присвоєння адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна.

-Забезпечує ведення містобудівного кадастру; здійснює моніторинг стану земельних ділянок на території Калитянської селищної територіальної громади.

- Складає та подає встановлену законодавством звітність.

ОКЛАД – 6 900,00 грн (+ доплата за ранг, доплата за вислугу років (за наявності), надбавка та премія за результатами роботи); Один раз на рік надається матеріальна допомога для оздоровлення та матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань;

__________________________________________________________________________________

  1. Начальник відділу цивільного захисту населення, мобілізаційної роботи та військового обліку.

Кваліфікаційні вимоги

- Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста (бажаний напрямок- військова справа, правознавство); вільне володіння державною мовою.

- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

Основні завдання

- Керівництво діяльністю працівників відділу; планування роботи відділу;

-Забезпечення реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення, заходи мобілізації на мирний час та особливий період, ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних.

-Організовує забезпечення цивільного захисту населення на території Калитянської громади, розробка проєктів розпоряджень селищного голови, проєктів рішень Калитянської селищної ради та її виконавчого комітету; готує інформаційні та аналітичні матеріали;.

-Організовує взаємодію аварійно-рятувальної служби, формуваннями та спеціальними службами цивільного захисту; надає громадянам методичну допомогу з  питань цивільного захисту;

-Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян та місцевих депутатів;

-Організовує у межах своїх повноважень контроль за реалізацією вимог техногенної безпеки на потенційно небезпечних об’єктах та інших суб’єктах господарювання, які можуть створити реальну загрозу виникнення аварії на території громади;

-Розробляє та забезпечує реалізацію місцевих програм та планів заходів у сфері цивільного захисту, зокрема, спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки;

-Забезпечує оповіщення та інформування населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій; Забезпечує організацію та здійснення евакуації населення, майна у безпечні райони, їх розміщення та життєзабезпечення, організовує роботу евакуаційної комісії на місцевому рівні;

-Забезпечує дотримання в селищній раді законодавчих актів з охорони праці та дотримання правил пожежної безпеки.

ОКЛАД – 6 900,00 грн (+ доплата за ранг, доплата за вислугу років (за наявності), надбавка та премія за результатами роботи); Один раз на рік надається матеріальна допомога для оздоровлення та матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань; _______________________________________________________________________________

  1. Начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» 

(ДЕКРЕТНЕ МІСЦЕ)

 

Кваліфікаційні вимоги

- Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень); вільне володіння державною мовою.

- Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).

- стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;

- успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).

- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

Основні завдання

-Здійснювати керівництво діяльністю працівників відділу; планування роботи відділу.

-Здійснювати контроль за дотриманням законодавства України про надання адміністративних послуг.

-Здійснювати контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг терміну розгляду справ та прийняття рішень.

-Здійснювати попередній розгляд звернень громадян, доручати проведення перевірки викладеної у зверненні інформації та підготовку відповідей на звернення працівниками відділу.

-Виконувати функції адміністратора та державного реєстратора.

-Готувати проєкти розпоряджень селищного голови та рішень селищної ради та її виконавчого комітету з питань, віднесених до компетенції відділу.

-Надавати відомості з Державного земельного кадастру у формі витягу, у разі відповідності кваліфікаційним вимогам.

-Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців відповідно до закону.

ОКЛАД – 6 900,00 грн (+ доплата за ранг, доплата за вислугу років (за наявності), надбавка та премія за результатами роботи); Один раз на рік надається матеріальна допомога для оздоровлення та матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань;

 

За детальною інформацією звертатись в адмінбудівлю Калитянської селищної  ради (відділ бухгалтерського обліку, звітності та кадрової роботи) за адресою: провулок Ювілейний, 4 смт Калита Броварського району Київської області або надсилати резюме на електронну адресу: kalyta.kadru@gmail.com

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь