Вакансії у Виконавчому комітеті Калитянської селищної ради
- Начальник відділу містобудування, архітектури, земельних ресурсів та екології
Кваліфікаційні вимоги
- Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста (напрямок – будівництво, архітектура); вільне володіння державною мовою.
- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Основні завдання
-Здійснювати керівництво діяльністю працівників відділу; планування роботи відділу.
-Забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування, архітектури, земельних та екологічних відносин на території Калитянської селищної територіальної громад.
-Здійснює підготовку документів до проведення та проведення земельних торгів для продажу земельних ділянок та набуття прав користування ними(оренди, суперфіцію, емфітевзису).
-Розробляє проекти розпоряджень селищного голови, проекти рішень Калитянської селищної ради та її виконавчого комітету.
-Готує інформаційні та аналітичні матеріали; готує та бере участь у підготовці проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів робочих груп у межах своїх повноважень.
-Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян та депутатів.
-Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів, містобудівної документації, топографо-геодезичних матеріалів; готує рішення щодо планування територій на місцевому рівні.
-Організовує реєстрацію, збереження, систематизацію топографо-геодезичних та інженерно-геологічних матеріалів; сприяє розробленню, проведенню експертизи містобудівної документації населених пунктів громади; оформляє паспорт прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
-Розглядає заяви та розробляє проекти рішень щодо присвоєння адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна.
-Забезпечує ведення містобудівного кадастру; здійснює моніторинг стану земельних ділянок на території Калитянської селищної територіальної громади.
- Складає та подає встановлену законодавством звітність.
ОКЛАД – 6 900,00 грн (+ доплата за ранг, доплата за вислугу років (за наявності), надбавка та премія за результатами роботи); Один раз на рік надається матеріальна допомога для оздоровлення та матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань;
__________________________________________________________________________________
- Начальник відділу цивільного захисту населення, мобілізаційної роботи та військового обліку.
Кваліфікаційні вимоги
- Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста (бажаний напрямок- військова справа, правознавство); вільне володіння державною мовою.
- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Основні завдання
- Керівництво діяльністю працівників відділу; планування роботи відділу;
-Забезпечення реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення, заходи мобілізації на мирний час та особливий період, ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних.
-Організовує забезпечення цивільного захисту населення на території Калитянської громади, розробка проєктів розпоряджень селищного голови, проєктів рішень Калитянської селищної ради та її виконавчого комітету; готує інформаційні та аналітичні матеріали;.
-Організовує взаємодію аварійно-рятувальної служби, формуваннями та спеціальними службами цивільного захисту; надає громадянам методичну допомогу з питань цивільного захисту;
-Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян та місцевих депутатів;
-Організовує у межах своїх повноважень контроль за реалізацією вимог техногенної безпеки на потенційно небезпечних об’єктах та інших суб’єктах господарювання, які можуть створити реальну загрозу виникнення аварії на території громади;
-Розробляє та забезпечує реалізацію місцевих програм та планів заходів у сфері цивільного захисту, зокрема, спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки;
-Забезпечує оповіщення та інформування населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій; Забезпечує організацію та здійснення евакуації населення, майна у безпечні райони, їх розміщення та життєзабезпечення, організовує роботу евакуаційної комісії на місцевому рівні;
-Забезпечує дотримання в селищній раді законодавчих актів з охорони праці та дотримання правил пожежної безпеки.
ОКЛАД – 6 900,00 грн (+ доплата за ранг, доплата за вислугу років (за наявності), надбавка та премія за результатами роботи); Один раз на рік надається матеріальна допомога для оздоровлення та матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань; _______________________________________________________________________________
- Начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг»
(ДЕКРЕТНЕ МІСЦЕ)
Кваліфікаційні вимоги
- Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень); вільне володіння державною мовою.
- Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).
- стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
- успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).
- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Основні завдання
-Здійснювати керівництво діяльністю працівників відділу; планування роботи відділу.
-Здійснювати контроль за дотриманням законодавства України про надання адміністративних послуг.
-Здійснювати контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг терміну розгляду справ та прийняття рішень.
-Здійснювати попередній розгляд звернень громадян, доручати проведення перевірки викладеної у зверненні інформації та підготовку відповідей на звернення працівниками відділу.
-Виконувати функції адміністратора та державного реєстратора.
-Готувати проєкти розпоряджень селищного голови та рішень селищної ради та її виконавчого комітету з питань, віднесених до компетенції відділу.
-Надавати відомості з Державного земельного кадастру у формі витягу, у разі відповідності кваліфікаційним вимогам.
-Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців відповідно до закону.
ОКЛАД – 6 900,00 грн (+ доплата за ранг, доплата за вислугу років (за наявності), надбавка та премія за результатами роботи); Один раз на рік надається матеріальна допомога для оздоровлення та матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань;
За детальною інформацією звертатись в адмінбудівлю Калитянської селищної ради (відділ бухгалтерського обліку, звітності та кадрової роботи) за адресою: провулок Ювілейний, 4 смт Калита Броварського району Київської області або надсилати резюме на електронну адресу: kalyta.kadru@gmail.com