Калитянська громада

Київська область, Броварський район

Інформаційно-роз’яснювальний матеріал

Дата: 04.12.2023 10:31
Кількість переглядів: 49

 

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Управління інформаційної взаємодії

04151, м. Київ – 151, вул. Святослава Хороброго, 5а

телефон (факс) 246-23-40

 

Інформація про фіскальний чек міститься на вебпорталі ДПС у Реєстрі «Пошук фіскального чеку»

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що інформація про фіскальний чек з’являється на вебпорталі ДПС в Реєстрі «Пошук фіскального чеку» у разі:

-  фіскалізації чека у режимі онлайн – після отримання на пристрій підтвердження його фіскалізації на фіскальному сервері ДПС;

-  фіскалізації чека у режимі офлайн – після отримання від пристрою пакету даних про чеки сформовані в режимі офлайн (після відновлення зв’язку між програмним реєстратором розрахункових операцій та фіскальним сервером ДПС).

Нагадуємо, що на період відсутності зв’язку між програмним реєстратором розрахункових операцій та фіскальним сервером, проведення розрахункових операцій здійснюється СГ в режимі офлайн - не більше ніж 36 годин підряд, та не більше ніж 168 годин протягом календарного місяця, із створенням електронних розрахункових документів, яким присвоюються фіскальні номери із Діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу.

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

 

Особливості поновлення застосування штрафних санкцій за порушення норм ЗУ «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до Закону України від 30.06.2023 №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» у разі встановлення порушень Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі - Закон № 265), вчинені в період з 01 січня 2022 року по 30 вересня 2023 року включно, штрафні (фінансові) санкції контролюючими органами до суб’єктів господарювання застосовуватись не будуть.

Водночас, зазначене не стосується загального порядку застосування штрафних (фінансових) санкцій з 24.02.2022 до 01.08.2023 за порушення порядку здійснення розрахункових операцій при продажу підакцизних товарів.
З 01.08.2023 зазначені вище штрафні (фінансові) санкції,  крім суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері продажу підакцизних товарів, застосовуються також до суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність у сферах купівлі/продажу іноземної валюти та організації та проведення азартних ігор.

Починаючи з 01 жовтня 2023 року штрафні (фінансові) санкції застосовуються до всіх суб’єктів господарювання за вчинені ними порушення вимог Закону № 265, крім суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність на:

- тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України,  по дату завершення тимчасової окупації відповідних територій;

-територіях активних бойових дій, – по дату завершення бойових дій на відповідних територіях;

- територіях можливих бойових дій, – по дату припинення можливості бойових дій на відповідних територіях, якщо вони не були вчинені при продажу ними підакцизних товарів, стосовно яких санкції застосовуватись будуть і надалі до дати припинення або скасування воєнного стану на території України.

Дати завершення бойових дій, тимчасової окупації, припинення можливості бойових дій визначаються відповідно до даних Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій від 22.12.2022 № 309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.12.2022 за № 1668/39004.

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

 

Як платнику єдиного внеску - ФОП знятись з обліку в контролюючих органах у разі припинення підприємницької діяльності

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що контролюючі органи знімають з обліку платників єдиного внеску – фізичних осіб – підприємців на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором, після проведення передбачених законодавством перевірок платників та проведення остаточного розрахунку (абзац 11 частини 1 ст. 5 Закону № 2464 та абзац 3 п. 8 Порядку № 1162).

У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП така фізична особа користується правами, виконує обов’язки та несе відповідальність, що передбачені для платника єдиного внеску, в частині діяльності, яка здійснювалася нею як ФОП (частина 4 ст. 6 Закону № 2464).
Останнім періодом, за який необхідно обчислити та сплатити єдиний внесок, буде період з дня закінчення попереднього звітного періоду до місяця, в якому здійснено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності включно (частина 8 ст. 9 Закону № 2464).

ФОП - платник єдиного внеску знімається з обліку після проведення перевірки та здійснення остаточного розрахунку зі сплати єдиного внеску.
До реєстру страхувальників вносяться відповідні записи із зазначенням дати та причини зняття з обліку платника єдиного внеску.

Датою зняття з обліку платника єдиного внеску є дата внесення запису до реєстру страхувальників.

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

 

Документи, що підтверджують право на нарахування податкової знижки на суми коштів, сплачених за навчання

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що відповідно  до п. 166.3 ст. 166 ПКУ, до переліку витрат, які дають право на  податкову знижку, включається сума коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти таким платником податку та/або членом його сім’ї першого ступеня споріднення та/або особи, над якою встановлено опіку чи піклування, або яку влаштовано до прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу, якщо такого платника податку призначено відповідно опікуном, піклувальником, прийомним батьком, прийомною матір’ю, батьком-вихователем, матір’ю-вихователькою - п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ.

Підстави для нарахування податкової знижки та її конкретні суми відображаються платником у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року - п.п. 166.1.2 п. 166.1 ст. 166 ПКУ.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача)), а також копіями договорів за їх наявності в яких обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги) -  п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ.

Копії зазначених документів (крім електронних розрахункових документів) надаються разом з податковою декларацією про майновий стан і доходи, а оригінали цих документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником протягом строку давності, встановленого ПКУ - абзац перший п.п. 166.2.2 п. 166.2 ст. 166 ПКУ.

Якщо витрати підтверджені електронним розрахунковим документом, платник податків зазначає в податковій декларації лише реквізити електронного розрахункового документа - абзац другий п.п. 166.2.2 п. 166.2 ст. 166 ПКУ.

Для документального підтвердження витрат, які включаються до податкової знижки, контролюючий орган не має права вимагати від платника податку надання документів та/або їх копій, які містяться в автоматизованих інформаційних і довідкових системах, реєстрах, банках (базах) даних органів державної влади та/або органів місцевого самоврядування, інформація з яких безоплатно отримується контролюючими органами відповідно до ПКУ та міститься в інформаційних базах центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику - п.п. 166.2.3 п. 166.2 ст. 166 ПКУ.  

Частиною шостою ст.79 Закону України від 05.09.2017 №2145-VIII «Про освіту» встановлено, що розмір та умови оплати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації, за надання додаткових освітніх послуг встановлюються договором.

Фізична особа – платник податку на доходи фізичних осіб, яка має право на податкову знижку на суму коштів, сплачених за навчання, зобов’язана подати до контролюючого органу разом з податковою декларацією про майновий стан і доходи копії платіжних та розрахункових документів, зокрема:

-квитанції, фіскальні чеки, прибуткові касові ордери, що ідентифікують надавача послуг і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх отримувача), а також копію договору з навчальним закладом, в якому обов’язково має бути відображено заклад освіти – надавача послуг і здобувача освіти – отримувача послуг, вартість таких послуг, строк оплати за них;

-довідку про отримані у звітному році доходи;

-документи, які підтверджують ступінь споріднення (у разі компенсації вартості здобуття дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти члена сім’ї першого ступеня споріднення), тощо.

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь