Інформаційно-роз’яснювальний матеріал
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Управління інформаційної взаємодії
04151, м. Київ – 151, вул. Святослава Хороброго, 5а
телефон (факс) 246-23-40
Внесено зміни до додатка РІ до рядка 03 РІ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств
Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що 15 грудня 2023 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 24.10.2023 № 572 «Про затвердження Змін до додатка РІ до рядка 03 РІ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.11.2023 за № 1938/40994 (далі - наказ № 572), яким затверджено зміни до додатка РІ «Податкові різниці» до рядка 03 РІ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств, пов’язані з реалізацією положень Закону України від 30.06.2023 №3219 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану».
Детальніше з інформацією з даного приводу можна ознайомитись у листі ДПС України від 18.01.2024 №1617/7/99-00-21-02-01.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Комунікаційна податкова платформа – запрошуємо до діалогу
Головне управління ДПС у Київській області запрошує представників ІГС та бізнес-спільноти до діалогу з використанням комунікаційної податкової платформи, що впроваджена з метою оперативної допомоги бізнесу у вирішенні проблемних питань, які виникають у їх діяльності.
Якщо маєте нагальні питання щодо податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС, чи пропозиції щодо необхідності проведення заходів за визначеною тематикою – звертайтесь на Комунікаційну податкову платформу ГУ ДПС у Київській області за електронною адресою: kyivobl.ikc@tax.gov.ua.
Комунікаційна податкова платформа забезпечує оперативний зворотний зв’язок з громадськістю та бізнес-спільнотою пристоличної області: отримавши звернення, комунікатор платформи максимально швидко зв’яжеться з адресатом для визначення формату відповіді або, за необхідності, дати проведення зустрічі з відповідальними особами Головного управління ДПС у Київській області.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Електронна простежуваність обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що 22 січня 2024 року вводяться в дію окремі норми Закону України від 29.06. 2023 № 3173-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України у зв’язку із запровадженням електронної простежуваності обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах», якими, зокрема, внесено зміни до Податкового кодексу України та Закону України від 19.12.1995 № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі – Закон № 481).
Змінами, внесеними до ПКУ, впроваджується новий порядок випуску, обігу та погашення податкових векселів:
Для ввезення на митну територію України алкогольних напоїв виробником в ємностях, які не є споживчою тарою, для їх розливу у споживчу тару такий виробник до ввезення подає контролюючому органу за своїм місцезнаходженням оформлений податковий вексель у трьох примірниках, який є забезпеченням виконання зобов'язання такого платника у строк до 90 календарних днів, починаючи з дня видачі податкового векселя, сплатити суму податку, розраховану за ставками для цієї продукції.
Один примірник подається контролюючому органу за місцезнаходженням виробника, другий – контролюючому органу за місцем митного оформлення зазначених товарів, третій залишається платнику податку. Векселедержателем є контролюючий орган за місцем реєстрації векселедавця. Податковий вексель видається на суму акцизного податку, що справляється при ввезенні товарів відповідно до законодавства.
Підставою для митного оформлення алкогольних напоїв в ємностях, які не є споживчою тарою, що ввозяться на митну територію України з метою їх розливу у споживчу тару, є подання таким виробником до контролюючого органу, який здійснює митне оформлення, в порядку, передбаченому Митним кодексом України, засобами електронного зв'язку копії податкового векселя, авальованого банком та взятого на облік контролюючим органом за місцезнаходженням виробника.
Сума податку, на яку погашається вексель, визначається виходячи з фактично ввезеної кількості алкогольних напоїв (згідно з митною декларацією) та ставок податку на готову продукцію, зменшується на суму податку, розраховану виходячи з фактично втраченої кількості алкогольних напоїв при транспортуванні та зберіганні, у процесі виробництва (розливу) готової продукції в межах норм, затверджених у встановленому порядку.
Скоригована сума податку в податковому векселі сплачується частково при придбанні марок акцизного податку або у разі формування унікальних ідентифікаторів у період дії такого векселя.
Змінами до Закону № 481, зокрема, передбачено:
- визначення терміну «тютюнова сировина» – цілі рослини тютюну чи його листки у природному стані або у вигляді сушених чи ферментованих листків, цілих чи з відділеною середньою жилкою, обрізаних чи необрізаних, роздавлених чи розрубаних, які відносяться до товарної позиції 2401 згідно з УКТ ЗЕД (включаючи відходи тютюнового листя, тютюновий пил) та призначені для промислової переробки;
-встановлення переліку СГ, якими може здійснюватись виробництво та/або зберігання тютюнової сировини;
- визначення механізму виключення місць зберігання з Єдиного державного реєстру місць зберігання;
- встановлення порядку реєстрації обладнання для підготовки/обробки тютюну, тютюнової сировини, промислового виробництва тютюнових виробів;
- доповнення переліку підстав для анулювання ліцензій на право виробництва тютюнових виробів, а саме: ліцензія анулюється на підставі, зокрема, акта або рішення суду про встановлення факту здійснення СГ виробництва, зберігання, транспортування, торгівлі необлікованою у такого СГ тютюновою сировиною, яка зберігається в місці зберігання, не внесеному до Єдиного реєстру, з урахуванням вимог, передбачених Законом № 481;
- подання СГ заяви для внесення даних до Єдиного реєстру в електронній формі через електронний кабінет користувача Електронної системи та/або електронний кабінет платника податків.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Вчасно сплачені податки - підтримка фінансової стійкості та обороноздатності держави
Головне управління ДПС у Київській області нагадує про обов’язок громадянина щодо сплати податків і зборів, визначений ст.67 Конституції України.
Вчасно сплачуючи податки і збори у порядку та розмірах, встановлених законом, платники податків поповнюють державну скарбницю, підтримують фінансову стійкість та обороноздатність держави.
Особливо актуальною є своєчасна сплата податків у складний час війни – кошти потрібні для фінансування оборони країни та соціальних видатків на підтримку соціально-незахищених верств населення. Своєчасно сплачені податки є запорукою своєчасного фінансування оборонного комплексу, охорони здоров’я та освіти, інших важливих соціальних зобов’язань держави перед суспільством.
Податковим обов’язком платника є самостійне обчислення, декларування та сплата податків та зборів у порядку та строки, визначені ПКУ.
Шановні платники податків, не допускайте виникнення податкового боргу, своєчасно сплачуйте податкові зобов’язання до бюджету.
Ми вдячні нашим платникам податків за сумлінне та відповідальне ставлення до своїх обов’язків, за підтримку обороноздатності країни!
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Подача заяви про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені через електронний кабінет
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 зі змінами та доповненнями.
Порядок функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» зі змінами та доповненнями.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення платниками податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема, заяви про повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi (далі – Заява), і подання її до контролюючих органів.
При створенні Заяви в режимі «Введення звітності» платник самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми», зокрема «J(F)13 Запити». З переліку електронних форм обирає необхідну форму Заяви (J/F 1302001), а потім відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район» (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації).
У запропонованій формі необхідно заповнити відповідні поля електронного документа, підписати та надіслати Заяву, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.
До Заяви платник може подати копію одного платіжного документа. Для цього у вкладці «Додатки» необхідно обрати опцію «Додати» документ довільного формату (F/J 1360102) та заповнити обов’язкові поля форми.
Оскільки у полі «Дата сплати до бюджету» Заяви вказується інформація щодо одного платіжного документа відповідно до якого була помилково або надміру сплачена сума грошових зобов’язань або пені, то з метою повернення таких сум за кількома платіжними документами, платник подає окремі Заяви за кожним платіжним документом.
Відповідно до абзацу першого п. 1 розд. ІІІ Порядку інформаційної взаємодії Державної податкової служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення (перерахування) платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2019 № 60 зі змінами та доповненнями, зокрема, Заява подається платником до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми.
ГУ ДПС у Київській області